Kluczyk scyzoryk w Mincie - podsumować czas

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek_02ks
    Ambiente
    • 2010
    • 116
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #26
    A na czym polega ta różnica?
    U mnie N - ka chodzi rewelacyjnie i obsługuje to co oryginalne do nich i chodzą wszystkie trzy przyciski łącznie z otwieraniem klapy, domykaniem szyb.
    Chodzi o oryginalność, komunikację czy coś innego?
    Pozdrawiam
    Piotr.
    mail: [email protected]

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #27
      chodzi o częstotliwość
      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • Biszczu
        RS
        • 2011
        • 5567

        #28
        Zamieszczone przez krzynol
        nowe
        teraz widzę jest mało ich
        piotrek_02ks, nie chodzi o ten z indeksem N tylko G - spora różnica
        za 70 plnów kupiłbym jeszcze dwa sobie na zapasy
        "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

        Komentarz

        • kowaltom99
          Rider
          • 2009
          • 743
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #29
          [quote="piotrek_02ks"]
          Zamieszczone przez Enriquez
          Dziś udało mi się zakończyć temat kluczyka scyzoryka w mojej Miętówce FL 2009.
          - transpondery wydłubałem ze starych kluczyków (ps: jeden niechcący zniszczyłem :P , ale sytuację będę miał opanowaną: koszt transpondera z prog. ok 100zł),
          Witam

          Jestem w trakcie podmiany kluczyków (na scyzoryk).
          Czy mógłbyś opisać jak rozebrać kluczyk (ten nie scyzoryk) aby wyjąć transponder IMMO bez uszkodzenia?

          Komentarz

          • Enriquez
            RS
            • 2009
            • 7685
            • Superb III (3V3)

            #30
            ostry nożyk i dużo cierliwości i ostrożności
            Pozdrawiam
            Marcin

            Komentarz

            • rrobert
              Rider
              • 2008
              • 462

              #31
              Zamieszczone przez piotrek_02ks
              A na czym polega ta różnica?
              U mnie N - ka chodzi rewelacyjnie i obsługuje to co oryginalne do nich i chodzą wszystkie trzy przyciski łącznie z otwieraniem klapy, domykaniem szyb.
              Chodzi o oryginalność, komunikację czy coś innego?
              N jest do octavia 2 FL , G do oktavi 2 Przed FL

              Komentarz

              • piotrek_02ks
                Ambiente
                • 2010
                • 116
                • Octavia II (1Z3)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #32
                Ok.
                Dzięki za info. Teraz już wiem.
                Pozdrawiam
                Piotr.
                mail: [email protected]

                Komentarz

                • kryzys554
                  Drive
                  • 2011
                  • 45

                  #33
                  Re: Kluczyk scyzoryk w Mincie - podsumować czas

                  Zamieszczone przez Enriquez
                  Dziś udało mi się zakończyć temat kluczyka scyzoryka w mojej Miętówce FL 2009.

                  *** Centralny zamek i alarm
                  1. Należy się zaopatrzyć w pilot HLO 1K0 959 753 N - około 35 PLN
                  2. Używając VCDS należy przejść do Modułu Elektryki 09 --> Adaptacja
                  3. Wybieramy kanał 1
                  4. Domyślnie jest ustawiona wartość 7, należy zmienić na 1 (lub 2, 3, 4 jeżeli się ma większą liczbę pilotów do zakodowania, 1=1 pilot; 2=2 piloty itd.)
                  5. Co ciekawe nie jest aktywny przycisk Test, więc od razu zatwierdzamy.
                  6. W ciągu 15 sekund trzeba wcisnąć na każdym z pilotów przycisk otwierania.
                  7. Przyjęcie pilota do pamięci sterownika potwierdzi jednokrotne mignięcie kierunkowskazów.
                  8. Wychodzimy z adaptacji i pilot(y) powinny działać.
                  9. Uzyskany w ten sposób działający pilot otwiera/zamyka drzwi, otwiera sam bagażnik, uchyla i domyka szyby przednie (heh, no bo tylne na korbkę są )

                  *** Czas na główkę pilota i grot
                  1. Od razu mówię, że do ASO nie ma po co jechać, bo system nie pozwoli zamówić główki scyzoryka, jeżeli nie było go oryginalnie. Jeżeli jednak się to komuś gdzieś uda, to proszę uprzejmie o info, gdyż nadal jestem zainteresowany takim rozwiązaniem, ale po kolei.
                  2. Koszty w ASO - jeżeli się uda to 240 PLN za główkę scyzoryka lub 180 PLN za kluczyk taki jak oryginalny.
                  3. Można pojeździć po miszczach od dorabiania kluczyków, ale z reguły nie ma opcji, żeby zakodowali IMMO, które jest w FL (trzeba jakiegoś kodu - czy nawet dwóch, których oczywiście sie nie posiada).
                  4. Ja u siebie ostrożnie otworzyłem obudowę mojego kluczyka i udało mi się przy pomocy skalpela delikatnie usunąć pastylkę IMMO.
                  5. Na Allegro zakupiłem główkę, koszt 77 PLN z przesyłką.

                  Jest to główka wydaje mi się że ćwierć oryginalna, ale nie ma tragedii. U mistrzów dorabiaczy są o wiele gorsze. Usyfione, porysowane itp.
                  6. U dorabiacza dociąłem grot (50 PLN) i przełożyłem tabletkę IMMO. Niestety porównanie oryginalnego kluczyka i dorobionego to jak dzień do nocy. Musiałem w domu użyć pilniczka papierowego do paznokci o różnych gradacjach wygładzić cięcie.
                  7. Kluczyk działa, aczkolwiek nie wchodzi ani nie wychodzi tak płynnie ze stacyjki jak oryginał. Podejrzewam że chodzi o gładkość powierzchni, która jest gorsza. Powiem tak, da się wyczuć różnicę.

                  Można też od razu kupić oryginalny kluczyk u tego człowieka:

                  Koszt 125 PLN, podejrzewam, że dobrej jakości.

                  Jeszcze jedna kwestia - ubezpieczenie Auto Casco, trzeba zgłosić w formie aneksu, że ma się jeden więcej kluczyk, ale zaznaczyć że bez IMMO, tak na wszelki wypadek, żeby nikt nie powiedział, że kluczyk był dorabiany i razie kradzieży nici z kasy. Co prawda w warunkach polisy jest napisane rażące niedbalstwo, no ale cóż dla świętego spokoju...

                  Niniejszym dziękuję Andysowi i Brongo za help !!!
                  Poprawcie mnie, jeżeli gdzieś się pomyliłem.
                  Później dodam zdjęcia jak to wygląda.
                  Chłopaki a gdzie moge kupić ten niby pilot HLO 1K0 959 753 N za te 35zł?? I czy będzie pasował do mojej OI fl??

                  Komentarz

                  • Enriquez
                    RS
                    • 2009
                    • 7685
                    • Superb III (3V3)

                    #34
                    Allegro.
                    Ale tak było kiedyś. Teraz to trzeba upolować... :szeroki_usmiech
                    Pozdrawiam
                    Marcin

                    Komentarz

                    • Biszczu
                      RS
                      • 2011
                      • 5567

                      #35
                      Enriquez, a co tu polować skoro ich pełno...

                      http://allegro.pl/pilot-3-przyciskow...010299804.html :diabelski_usmiech
                      "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                      Komentarz

                      • beatnik
                        Ambiente
                        • 2011
                        • 226

                        #36
                        hej piszecie ze 1K0 959 753 N, bedzie pasowal do O2 po FL. Teraz tak mam family, z nie oryg alarmem i centralnym. Piszecie ze tez to bedzie dzialac. Teraz skad wiem ze 1K0 959 753 N ma taka sama czestotliwosc jak moj autoalarm, i jak to zestroic.

                        plus mam nagi kluczyk, rozumiem ze mam go jakos rozkleic pokroic i wygrzebac pastylke immo
                        dzieki
                        7.3LPG/100 ~ 60km/h

                        Komentarz

                        • Enriquez
                          RS
                          • 2009
                          • 7685
                          • Superb III (3V3)

                          #37
                          Musisz kupic nowy, surowy kluczyk, wydlubac immo, naciąć grot i zaprogramować pilota.
                          Pozdrawiam
                          Marcin

                          Komentarz

                          • beatnik
                            Ambiente
                            • 2011
                            • 226

                            #38
                            Zamieszczone przez Enriquez
                            Musisz kupic nowy, surowy kluczyk, wydlubac immo, naciąć grot i zaprogramować pilota.
                            kluczyk

                            mam tutaj taki kluczyk, tylko nie wiem czy moj alarm bedzie chcial dzialac z ta sama czestotliwoscia
                            7.3LPG/100 ~ 60km/h

                            Komentarz

                            • komoornik
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 150

                              #39
                              Ale nie z alarmem będziesz się łączył, tylko z fabrycznym centralnym.

                              No i wtedy pewnie trzeba by trochę pokombinować z alarmem - bo teraz to on steruje centralnym, a trzeba zrobić na odwrót.

                              Komentarz

                              • LeszekK
                                Drive
                                • 2010
                                • 41

                                #40
                                U mnie było podobnie (alarm sterował centralnym), ale jak wymieniłem moduł komfortu (bo mój stary nie obsługiwał fal radiowych) i wkodowałem kluczyk scyzoryk,
                                to się wszystko ładnie samo spięło i w tej chwili mogę otwierać i zamykać oraz uzbrajać autoalarm zarówno kluczykiem scyzorykiem jak i pilotami od autoalarmu.
                                Wygląda na to , że nie ma znaczenia "kto" wysyła odpowiedni sygnał po magistrali CAN (czy moduł komfortu jako interpretację przycisków na scyzoryku, czy też autoalarm interpretując sygnały z pilotów autoalarmu). Ważne by właściwe sygnały pojawiały się na magistrali CAN.

                                Komentarz

                                • krzynol
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 10996
                                  • Superb II combi (3T5)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #41
                                  beatnik, będziesz miał dwa piloty od alarmu (i centralnego) i tylko centralnego
                                  nie zestroisz kluczyka ori -scyzoryka z alrmem dokładanym
                                  może z jakimś wysokim tytanem? też nie!
                                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                  poprzednie modele:
                                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                  Komentarz

                                  • Enriquez
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 7685
                                    • Superb III (3V3)

                                    #42
                                    krzynol,

                                    Jak nie jak tak. Ja tak mam zrobione i bangla. Jakis tytan czy cos. A w ogole to po co,komu alarm? Chyba dla ubezpieczyciela to ma znaczenie jakies.
                                    Pozdrawiam
                                    Marcin

                                    Komentarz

                                    • beatnik
                                      Ambiente
                                      • 2011
                                      • 226

                                      #43
                                      Zamieszczone przez Enriquez
                                      krzynol,

                                      Jak nie jak tak. Ja tak mam zrobione i bangla. Jakis tytan czy cos. A w ogole to po co,komu alarm? Chyba dla ubezpieczyciela to ma znaczenie jakies.
                                      Enriquez czyli jak kupuje kluczyk, czy mam tez kupowac modul komfortu i czy moj tytan bedzie dzialal w polaczeniu z fabrycznym modulem?.
                                      dzieki
                                      7.3LPG/100 ~ 60km/h

                                      Komentarz

                                      • LeszekK
                                        Drive
                                        • 2010
                                        • 41

                                        #44
                                        beatnik,

                                        Nie kupujesz modułu komfortu, bo go w Twoim aucie fizycznie nie ma. Moduł komfortu jako oddzielna część występowała w Octaviach przed liftem i w tych modułach był podział na takie, które obsługiwały komunikację za pomocą fal radiowych (czyli kluczyk scyzoryk), jak i takie, które tej komunikacji nie miały.
                                        W O2 FL funkcje modułu komfortu są przeniesione do Modułu centralnej elektryki (moduł BSI). Spojrzałem do ETKI i nie znalazłem rozróżnienia na moduły BSI obsługujące fale radiowe i nieobsługujące fal radiowych ( a tylko na takie które obsługują halogeny i ich nie obsługują) i na tej podstawie domniemuję, żę każdy moduł BSI jest przystosowany do obsługi fal radiowych (a więc da się dołożyć scyzoryk)- ale to niech potwierdzi jakiś posiadacz O2FL. Poszukaj w tematach na temat modułu centralnej elektryki - może tam znajdziesz odpowiedź na pytanie, czy Twój moduł obsłuży scyzoryk (bo zapewne i w O2FL jest podział na low, mid and highline- w zależności od tego co są w stanie obsłużyć).

                                        Komentarz

                                        • krzynol
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2007
                                          • 10996
                                          • Superb II combi (3T5)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                          #45
                                          LeszekK, prawie się zgadza, tylko nie zakładaj, że lowendowe (dla przykładu)
                                          bordnetz'e obsłużą z marszu scyzoryk, myślę że etka nie rozróżnia aż tak, a ross-tech nie ma też do końca tej wiedzy
                                          może tak być, ale nie musi - niech kolega próbuje najpierw na tym co ma -> nauka kosztuje :szeroki_usmiech

                                          teraz tylko pytanie brzmi: jaki i jak podłączony jest alaram dodkładany

                                          Marcin rzuć coś o tytanie ?
                                          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                          poprzednie modele:
                                          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                          Komentarz

                                          • Enriquez
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 7685
                                            • Superb III (3V3)

                                            #46
                                            jak miałem sterownik low-end pilot od scyzorka normalnie działał i wyzwalał też alarm
                                            o alarmach nie dyskutujemy na forum
                                            nauka kosztuje 30 zł, więc bez przesady, da się przeżyć
                                            można też zawsze doprogramować sobie pilota kolegi i sprawdzić czy działa alarm
                                            potem tylko wyrzucić go z pamięci sterownika.
                                            Pozdrawiam
                                            Marcin

                                            Komentarz

                                            • Biszczu
                                              RS
                                              • 2011
                                              • 5567

                                              #47
                                              Zamieszczone przez krzynol
                                              beatnik, będziesz miał dwa piloty od alarmu (i centralnego) i tylko centralnego
                                              nie zestroisz kluczyka ori -scyzoryka z alrmem dokładanym
                                              może z jakimś wysokim tytanem? też nie!
                                              jak nie jak tak :P mam tak zrobione u siebie. Jest możliwe zrobienie tego nawet z MetaSystem
                                              "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                              Komentarz

                                              • krzynol
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 10996
                                                • Superb II combi (3T5)
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                #48
                                                beatnik, do roboty :diabelski_usmiech
                                                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                                poprzednie modele:
                                                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                                Komentarz

                                                • beatnik
                                                  Ambiente
                                                  • 2011
                                                  • 226

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez krzynol
                                                  beatnik, do roboty :diabelski_usmiech
                                                  ok spko a co do nauka kosztuje, frycowe zaplacilem przy okazji zakladania tempo i mfa, nigdzie nie bylo wyraznie napisane ze ze do my2012 jest inaczej no i mam teraz extra komplet do mfa i tempo w domu, cza go puscic spowrotem na alledrogo.

                                                  Zamieszczone przez LeszekK
                                                  beatnik,

                                                  Nie kupujesz modułu komfortu, bo go w Twoim aucie fizycznie nie ma. Moduł komfortu jako oddzielna część występowała w Octaviach przed liftem i w tych modułach był podział na takie, które obsługiwały komunikację za pomocą fal radiowych (czyli kluczyk scyzoryk), jak i takie, które tej komunikacji nie miały.
                                                  W O2 FL funkcje modułu komfortu są przeniesione do Modułu centralnej elektryki (moduł BSI). Spojrzałem do ETKI i nie znalazłem rozróżnienia na moduły BSI obsługujące fale radiowe i nieobsługujące fal radiowych ( a tylko na takie które obsługują halogeny i ich nie obsługują) i na tej podstawie domniemuję, żę każdy moduł BSI jest przystosowany do obsługi fal radiowych (a więc da się dołożyć scyzoryk)- ale to niech potwierdzi jakiś posiadacz O2FL. Poszukaj w tematach na temat modułu centralnej elektryki - może tam znajdziesz odpowiedź na pytanie, czy Twój moduł obsłuży scyzoryk (bo zapewne i w O2FL jest podział na low, mid and highline- w zależności od tego co są w stanie obsłużyć).
                                                  LeszekK, mozesz looknac jaki dokladnie trzeba mi modul centralnej elektr zeby halogeny tez smigaly, zalozylem na weekendzie sa jak narazie jako atrapo-zaslepki nie swieca

                                                  [ Dodano: Czw 15 Mar, 12 09:45 ]
                                                  Jak jest z dłubaniem kluczyka, nie widze żeby na grotach sprzedawanych na allegro było to wystające czarne

                                                  7.3LPG/100 ~ 60km/h

                                                  Komentarz

                                                  • LeszekK
                                                    Drive
                                                    • 2010
                                                    • 41

                                                    #50
                                                    beatnik,

                                                    Ale to co zaznaczyłeś w kółku to w O2 nie występuje. Nie wiem jak jest w O2 FL ale w wersji przed FL jest coś takiego (schowane wewnątrz obudowy kluczyka)

                                                    Co do listy modułów BSI, przejrzyj pocztę (wczoraj podesłałem Ci listę).

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...